Gość trzeciego odcinka “Wywiadów z liderami rynku nieruchomości” od 20 lat prowadzi biznesy deweloperskie w topowych firmach deweloperskich. Grzegorz Kawecki – od zeszłego roku jest Prezesem Pekabex Development, spółki która realizuje ponad 1600 mieszkań i apartamentów w Polsce oraz Niemczech. Spółka ta należy do czołowej grupy budownictwa systemowego i prefabrykowanego Pekabex. Właśnie dlatego razem z Grzegorzem rozmawiamy o tym, jak zmieniła się prefabrykacja od czasów “wielkiej płyty”, jak prefabrykacja wpływa na biznes deweloperski i w których segmentach rynku sprawdza się najlepiej, jakie przewagi deweloper i klient zyskuje stosując tę technologię – a także tłumaczymy, gdzie prefabrykacja niekoniecznie będzie najlepszym rozwiązaniem.
Tym odcinkiem kontynuujemy serię Wywiadów z liderami rynku nieruchomości. Spotykam się w nim z przedstawicielami małych i dużych biznesów działających w ekosystemie sektora nieruchomościowego i rozmawiać o ich doświadczeniach biznesowych. Misją mojej firmy jest wspieranie Klientów z sektora nieruchomości w budowaniu pozycji lidera – i właśnie jednym ze sprawdzonych sposobów rozwijania biznesu, jest obserwowanie innych ciekawych case studies.
Nagrania
O czym rozmawialiśmy:
😲 Dlaczego boimy się “wielkiej płyty”?
🤖 Co technologia zmieniła w produkcji budynków w fabrykach?
🏗️ Jakie różne rozwiązania i materiały funkcjonują w prefabrykacji?
👍 Jakie są zalety oraz wady prefabrykacji?
👷 Jak zmienia się biznes deweloperski wykorzystujący prefabrykację?
🏢 Jakie sektory rynku nieruchomości wykorzystują prefabrykację?
🌍 Jak wygląda budownictwo na zachodzie Europy?
Szukasz profesjonalnych analiz o rynku nieruchomości? Poznaj FLTR
Jeżeli poza wiedzą o nieruchomościach szukasz profesjonalnych analiz o rynku nieruchomości – analiz cen, scenariuszy i prognoz trendów, analiz konkurencji oraz rekomendacji strategicznych – to mój nowy portal FLTR.pl jest dla Ciebie!
FLTR to cotygodniowy, subskrypcyjny newsletter, którego rolą jest dzielenie się czystą i obiektywną wiedzą wynikającą z danych, analiz, czy konsensusu ekspertów – bez reklamy, PRu, naganiania, szkoleń i clickbaitów.