Gość czwartego odcinka “Wywiadów z liderami rynku nieruchomości” zarządza “cichym bohaterem” pracy pośredników, deweloperów i portali ogłoszeniowych. Mikołaj Stępień od ponad 15 lat prowadzi i rozwija ASARI – system CRM oraz firmę, która dzisiaj obsługuje ponad 2000 podmiotów nieruchomościowych w codziennej pracy na naszym rynku. ASARI nie jest typowym startupem z branży IT – powstało jeszcze w zeszłym tysiącleciu, nie korzystało z venture capital, czy aniołów biznesu – a mimo to cierpliwością i odważną filozofią zbudowało pozycję lidera na rynku tego typu oprogramowania. Razem z Mikołajem rozmawiamy o jego historii dołączenia do ASARI, o tym jak buduje się w firmę technologiczną na lata, co jest ważnego w budowaniu zespołu, jak sztuczna inteligencja wpływa na naszą branżę oraz o tym jakie ma rady dla początkujących przedsiębiorców.
Tym odcinkiem kontynuujemy serię Wywiadów z liderami rynku nieruchomości. Spotykam się w nim z przedstawicielami małych i dużych biznesów działających w ekosystemie sektora nieruchomościowego i rozmawiać o ich doświadczeniach biznesowych. Misją mojej firmy jest wspieranie Klientów z sektora nieruchomości w budowaniu pozycji lidera – i właśnie jednym ze sprawdzonych sposobów rozwijania biznesu, jest obserwowanie innych ciekawych case studies.
Nagrania
O czym rozmawialiśmy:
😲 Dlaczego boimy się “wielkiej płyty”?
🤖 Co technologia zmieniła w produkcji budynków w fabrykach?
🏗️ Jakie różne rozwiązania i materiały funkcjonują w prefabrykacji?
👍 Jakie są zalety oraz wady prefabrykacji?
👷 Jak zmienia się biznes deweloperski wykorzystujący prefabrykację?
🏢 Jakie sektory rynku nieruchomości wykorzystują prefabrykację?
🌍 Jak wygląda budownictwo na zachodzie Europy?
Szukasz profesjonalnych analiz o rynku nieruchomości? Poznaj FLTR
Jeżeli poza wiedzą o nieruchomościach szukasz profesjonalnych analiz o rynku nieruchomości – analiz cen, scenariuszy i prognoz trendów, analiz konkurencji oraz rekomendacji strategicznych – to mój nowy portal FLTR.pl jest dla Ciebie!
FLTR to cotygodniowy, subskrypcyjny newsletter, którego rolą jest dzielenie się czystą i obiektywną wiedzą wynikającą z danych, analiz, czy konsensusu ekspertów – bez reklamy, PRu, naganiania, szkoleń i clickbaitów.